• 073-4455489
  • office@lawyerfirm.co.il
  • יגאל אלון 224, תל אביב

עורך דין תאונות דרכים באשדוד – מה קורה כאשר תאונת דרכים היא גם תאונת עבודה?

כל אחד יודע מה זו תאונת דרכים וכיצד היא יכולה להשפיע על החיים שלנו. כל אחד יודע גם, מה זו תאונת עבודה ואיזו השפעה משמעותית יש לה על החיים שלנו. אך מה קורה שהשניים משתלבים ביחד, כלומר, מה קורה כשתאונת דרכים היא בעצם תאונת עבודה?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, תאונת עבודה לא חייבת להתרחש דווקא במקום העבודה עצמו. למעשה, גם אם אנחנו עוברים בדרך לעבודה או ביציאה ממנה, אז זו נחשבת לתאונת עבודה. לכן, סביר להניח שאם אנחנו נעבור תאונת דרכים בדרך לעבודה או ביציאה ממנה, אז היא תיחשב לתאונת עבודה לכל דבר. אחת כמה וכמה, אם במסגרת העבודה שלנו, אנחנו צריכים לנהוג (הן אם העיסוק שלנו הוא נהיגה והן אם במסגרת התפקיד אנחנו צריכים לנהוג ממקום למקום).

צריך לומר, בכל מקרה בין אם מדובר בתאונת דרכים רגילה או תאונה שקשורה כך או אחרת לעבודה, עלינו לשכור את שירותיו של עורך דין תאונת דרכים באשדוד או בכל מקום אחר. אנחנו כמובן יכולים גם להיעזר בשירותיו של עורך דין לתאונות עבודה שמתמחה בנושא של תאונות דרכים. כך נוכל לקבל את מה שמגיע לנו על פי חוק.

תאונת דרכים או תאונת עבודה, יש להן אפקט משמעותי על החיים שלנו ברבדים שונים. לא רק במובן הזה שאנחנו נפגעים פיזית או שהרכוש שלנו נפגע (במקרה של תאונות דרכים, סביר להניח שהרכב שלנו גם ייפגע), אלא יש לכך גם אפקט מתמשך, בדמות פגיעה נפשית, טראומה שאנחנו מתמודדים איתה, אך גם יש לה אפקט נוסף והוא, שנתקשה מאוד לחזור לעצמנו, נתקשה מאוד לחזור לתפקוד רגיל, כזה שיאפשר לנו להתפרנס בכבוד.

כיצד עלינו לנהוג בסיטואציה כזו

כאמור, הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות, זה לשכור עורך דין שיוכל לייצג אותנו מול הגורמים השונים, כולל מול חברת הביטוח, ביטוח לאומי וכן אם יש צורך מול החברה בה אנחנו עובדים. כל זה במטרה שנוכל לקבל את הפיצויים שמגיעים לנו על פי חוק.

אם התאונה קשורה לעבודה, אז אנחנו נוכל לטעון שמגיע לנו פיצוי על רקע תאונת עבודה, ובמידה ונקבל אחוזי נכות ולא נוכל לחזור לבצע את התפקיד שלנו, הרי שנוכל לדרוש קצבה רלוונטית. סביר להניח, שגם חברת הביטוח וגם מקום העבודה, ינסו לעשות הכל בשביל להימנע מכך. הפתרון, הוא לעבוד עם עורך דין שמתמחה בנושא ויוכל לייצג אותנו בצורה מכובדת ומקצועית, על מנת שנקבל את מה שמגיע לנו בתוקף החוק. מן הסתם, הוא יצטרך את כל המסמכים הנדרשים, הוא יצטרך להציג בפני הצד השני ובפני השופט את כל ההוכחות הדרושות בשביל שנוכל להוכיח את הטיעונים שלנו.