• 073-4455489
  • office@lawyerfirm.co.il
  • יגאל אלון 224, תל אביב

עורך דין נזיקין בחיפה – כל מה שחשוב לדעת במקרה של תאונה

מקרים של תאונה, בין אם מדובר בתאונת דרכים או תאונת עבודה, הם אף פעם לא מקרים פשוטים. מעבר לעניין הפיזי, המכה שאנחנו חוטפים, יש פה גם עניין של הלם, תחושה של פגיעה בוודאות ובשגרה שלנו, דרך אלמנט מסוים של אי וודאות אשר משפיע עלינו באותו רגע ויכול גם להשפיע עלינו מכאן והלאה, שכן, אם עכשיו עברנו תאונה, מי ערב לנו שלא נעבור עוד תאונות בעתיד.

אך מעבר לכך יש עניין נוסף. כשאנחנו עוברים תאונה, דרכים, עבודה או כל דבר אחר, הרי שנגרם לנו נזק מסוים, נזק פיזי, נזק נפשי ולעיתים גם נזק ברכוש. כל אחד מסוגי הנזקים הנ"ל, מחייב אותנו להגיב, אחרת אנחנו נתקשה להתמודד עם מידת הנזק שאנחנו חווים. הפתרון הוא, לפנות אל עורך דין נזיקין בחיפה או בכל יישוב אחר, שידע לטפל בעניינו.

חשוב להדגיש, זה נכון בין אם מדובר במקרים בהם כל מה שנדרש מאיתנו, זה לבדוק באמצעות מחשבון פיצויים תאונת דרכים מה גובה הפיצוי שמגיע לנו, ובין אם מדובר במקרים בהם עלינו לפנות אל ביטוח לאומי בשביל להגיש תביעה, על מנת לקבל פיצוי, או על מנת לחשב אחוזי נכות לצורך קצבה עתידית. בכל מקרה, חשוב שאנחנו נפנה אל עורך דין נזיקין שידע לטפל בעניינו בצורה נכונה.

מעבר לכך שעלינו לפנות אל עורך דין נזיקין, הרי שיש עוד מספר דברים שעלינו לדעת, דברים שעלינו לבצע בשביל לקבל את מה שמגיע לנו.

כיצד עלינו להתנהל במקרה של תאונה

ראשית, חשוב מאוד שיהיה בידינו תיעוד מלא של המקרה. בין אם זה אומר תיעוד של התאונה, בין אם זה אומר תיעוד מלא של פרטי המעורבים, כל דבר שקשור כך או אחרת למקרה.

שנית, חשוב שאנחנו נשמור את התיעוד המלא והשלם של כל הטיפולים, הבדיקות, חוות דעת וכל דבר אחר שקיבלנו מהרופאים ומהצוות הרפואי בכלל. ייתכן מאוד, שאם לא פנינו לרופא, הרי שנתבקש לעשות זאת, בשביל שהוא יספק לנו חוות דעת ונדע מה מצבנו, על סמך זה נוכל להגיש תביעה.

שלישית, עלינו לדעת מול מי אנחנו עומדים ומה הזכויות שלנו. כלומר, האם אנחנו אמורים לפנות אל חברת הביטוח, האם עלינו לפנות אל ביטוח לאומי, האם אנחנו צריכים לפנות אל הגורם שאחראי על גרימת התאונה, בין אם זה מקום עבודה או אדם פרטי ועוד.

מן הסתם, עלינו גם לדעת בדיוק מה הזכויות שלנו. לכן זה חשוב גם לפנות אל עורך דין שידע להציג בפנינו את הזכויות, מה אנחנו אמורים ויכולים לקבל, כמו כן, הוא ידע לייצג אותנו, ידאג לוודא שאכן אנחנו מקבלים את כל מה שמגיע לנו, בין אם זה תוך זמן קצר ובין אם זה אחרי תהליך התדיינות ארוך וממושך.