• 073-4455489
  • office@lawyerfirm.co.il
  • יגאל אלון 224, תל אביב

עורך דין לתאונות עבודה – 5 סיבות מדוע כדאי להעזר בו במקרה של תאונה

כשאנחנו הולכים אל מקום העבודה שלנו, בין אם אנחנו עצמאים ובין אם אנחנו שכירים, הציפייה שלנו היא כמו מכל דבר שאנחנו עושים, להגיע בשלום ולחזור בשלום. בסופו של דבר, אנחנו הולכים להתפרנס, לשים אוכל על השולחן כפי שנהוג לומר. אם אנחנו נחזור הביתה, פצועים או חולים, הרי לא רק שלא עשינו את מה שהיינו אמורים לעשות, מעבר לכך, ייתכן מאוד שלא נוכל להמשיך לעשות את זה גם בעתיד.

תאונות עבודה הן דבר מאוד נפוץ לצערנו. חדשות לבקרים אנחנו קוראים על תאונות שמתרחשות בענפים שונים. אך מדובר כאן רק על מקרים שמגיעים לתקשורת, שכן יש לא מעט מקרים שאינם מגיעים ואינם זוכים לחשיפה, מקרים בהם מאחוריהם עומדים אנשים שחייהם השתנו באחת, והיכולת שלהם לפרנס את משפחתם ואת עצמם, נפגעה, אולי אפילו לתמיד.

בכל מקרה בו אנחנו מעורבים בתאונת עבודה, אז שעלינו לשכור איש מקצעו שייצג אותנו. עורך דין לתאונות עבודה, אשר מתמחה בנושאים כמו שלנו יוכל לספק לנו את השירות והעזרה הנדרשים בנושא. בין אם מדובר בהקשר של תביעת תאונת עבודה ביטוח לאומי כולל התייחסות לשאלה כיצד מגישים את התביעה וכל מה שקשור לנושא לאחר מכן, וכן מן הסתם, בכל מה שקשור להיבטים אחרים, הרבה יותר משמעותיים, כמו למשל, תביעה נגד חברת ביטוח או תביעה נגד מקום העבודה עצמו.

לפני שנציג 5 סיבות מדוע אנחנו צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות עבודה, חשוב להבהיר נקודה משמעותית. זה לא משנה מה יטענו בפנינו במקום העבודה, זה גם לא משנה איך הם ינסו לפצות אותנו. הזכות שלנו היא לפנות אל עורך דין שייצג אותנו. מקום העבודה ינסה, סביר להניח, להפחית כמה שניתן מעוצמת המקרה וכמובן מגודל האחריות שלו, בהנחה והוא יידרש לשלם לנו. לכן, הזכות שלנו והחובה כלפי עצמנו וכלפי משפחתנו היא לשכור עורך דין שייצג אותנו.

5 סיבות מדוע להיעזר בעורך דין במקרים של תאונות עבודה

מידע על תאונות – הרבה אנשים נוטים לחשוב שתאונת עבודה, מתייחסת אך ורק למקרים שהתרחשו בזמן העבודה. זה לא נכון. תאונות מתייחסות גם למקרים שמתרחשים בדרך למקום העבודה או בחזרה ממקום העבודה הביתה. כמו כן, תאונות מתייחסות להיבטים שלא בהכרח משפיעים עלינו כעת, אלא בטווח הרחוק.

ייצוג מול הגורמים הרלוונטיים – עם כל הכבוד ליכולות ולידע שלנו, הרי שאנחנו לא יכולים להתמודד מול הגה גורמים השונים לבד. אנחנו חייבים להיות מיוצגים על ידי אנשי מקצוע שידעו כיצד לעמוד מולם, כיצד להציג את הטיעונים שלנו ולהתמודד עם הטיעונים שמנגד.

מציאת פתרונות – אנשי מקצוע מתמחים בדבר אחד שאדם שאיננו בא מהתחום, לא תמיד יכול לעשות וזה, הם יודעים לזהות מוקשים וכיצד להתמודד איתם. בפרט זה נכון בתחום המשפט. לכן, חשוב להיעזר בעורך דין מומחה ומנוסה בתחום.

מעטפת מקצועית – אם אנחנו נבחר לעמוד מול הגורמים השונים, סביר להניח שנעמוד לבד, אך אם נפנה אל עורך דין, הרי שהוא יספק לנו מעטפת רחבה שכוללת צוות עוזרים, עדים מומחים וגורמים אחרים שיכולים לעמוד לרשותנו.

עבודה לאורך זמן – עורך דין ייצג אותנו לאורך זמן, בתהליך עיקש, עד שנשיג את המטרות שלנו. לנו כפרטים, בוודאי אחרי תאונת עבודה, אין את היכולת לעשות את זה לבד.