• 073-4455489
  • office@lawyerfirm.co.il
  • יגאל אלון 224, תל אביב

פירמה של עורכי דין בתחום הנזיקין

אתם לא לבד, בכל מקרה של רשלנות רפואית, תאונת עבודה או תאונת דרכים, יש עורך דין נזיקין שייצג אתכם, יעמוד לצידכם וידאג שתקבלו את כל מה שמגיע לכם!

מעוניין בייעוץ ראשוני חינם? השאר פרטים ונחזור אליך עם מענה משפטי, מקצועי ומהיר

מה זה עורך דין נזיקין?

בסיטואציות שונות בחיים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם נזק שנגרם לנו, בין אם מדובר בנזק פיזי, נפשי, או נזק ברכוש. מי שידאג שנקבל את הפיצוי שמגיע לנו, בין אם זה מחברת הביטוח, ביטוח לאומי או מגורמים פרטיים שאחראים על הנזק, הוא עורך דין נזיקין שייצג אותנו, וידאג להוכיח שאכן נגרם לנו נזק, כתוצאה ממקרה כזה או אחר, ועל כן, אנחנו זכאים לקבל פיצוי.

עורכי דין הרבה פעמים, בוחרים להתמחות בתחום אחד, גג שניים, שכן זה מספיק על מנת למלא קריירה שלמה. אך עורך דין נזיקין יכול להתמחות בכל אחת מהקטגוריות שהצגנו. החל מתאונות עבודה, המשך בתאונות דרכים וכן במקרים של רשלנות מקצועית ובפרט רשלנות רפואית.

כך אפשר לייצג לקוחות בכל אחד מהמקרים הנ"ל, בין אם זה בייצוג ספציפי לגבי מקרה מסוים, ובין אם זה בייצוג מתמשך במקרים משמעותיים ורציניים. הייצוג יכול לבוא לידי ביטוי בהליכים קדם משפטיים וכן בהליכים משפטיים עצמם.

4 שלבים פשוטים לקבלת פיצויים

1

פגישת הכרות ויצירת אסטרטגיה

2

איסוף כל המידע הנחוץ

3

הגשת התביעה

4

קבלת הפיצויים

במה אנחנו מתמחים?

עו"ד לתאונות עבודה

עורך דין שייצג אותנו בכל מקרה בו אנחנו מעורבים בתאונת עבודה, בין אם זה לפני שאנחנו מגיעים אל מקום העבודה, בזמן העבודה או אחריה. זה נכון לגבי פציעות, חבלות, מחלות ועוד.

עו"ד לתאונות דרכים

בכל מקרה בו אנחנו מעורבים בתאונת דרכים, הן כנהגים, נוסעים, הולכי רגל, או רוכבים על רכב דו גלגלי, הרי שעלינו להיות מיוצגים על ידי עו"ד שיוכל לטפל בעניינו ולייצג אותנו מול הגורמים השונים.

עו"ד לרשלנות רפואית

טיפולים רפואיים אשר מסתיימים בנזק קבוע או זמני, הם לא פעם תוצר של רשלנות מצד הרופאים או של הצוות העזר במקום. במקרים כאלה, עורך דין שמתמחה בנושא, ידע להוכיח שאכן היתה רשלנות והיא הובילה לנזק.

עו"ד לרשלנות מקצועית

בכל מקרה בו קיבלנו שירות או טיפול רשלני שהוביל לנזק כספי או אחר, הרי שאנחנו צריכים להיות מיוצגים על ידי עורך דין, שיתבע בשמנו את הפיצוי שמגיע לנו.

מידע שחשוב להכיר

תביעת תאונת עבודה ביטוח לאומי – כיצד מגישים את התביעה?

כל החיים הבוגרים שלנו, החל מהרגע בו אנחנו יוצאים מהצבא, עלינו לשלם ביטוח לאומי. זה לא משנה אם אנחנו עצמאים או שכירים, זה גם לא משנה אם אנחנו מובטלים או עובדים. המדינה מחייבת אותנו לשלם ביטוח לאומי, על מנת שאם נידרש יום אחד, אז נקבל קצבאות ותגמולים שונים.

קרא עוד »

רשלנות רפואית בהריון – כך בודקים האם אכן הייתה רשלנות בהריון

הריון הוא הדבר הכי משמח עבור כל אישה בפרט ועבור כל משפחה בכלל. אין דבר יותר משמח מלידה, אין דבר יותר משמח מבואו של תינוק או תינוקת חדשה לבית. לכן, מקרים של רשלנות רפואית בעת הריון, הם תמיד מקרים קשים, לא נעימים ועצובים מאוד, בוודאי אם מדובר במקרים שגורמים למוות של העובר או לפגיעה קשה אשר יכולה להשפיע על התפקוד היומיומי שלו.

קרא עוד »

רשלנות מקצועית – מהי רשלנות מקצועית וכיצד ניתן להוכיח אותה?

הרבה פעמים, כשאנחנו שומעים על רשלנות מקצועית, הדבר הראשון שעולה לנו בראש, זו רשלנות רפואית. הרי ברור מאליו, שזה הדבר הבולט ביותר. אך כפי שאנחנו יכולים להניח, זה לא המקרה היחידי בו אנשי מקצוע נוקטים בגישה רשלנית.

קרא עוד »

עורך דין תאונות דרכים בירושלים – 6 פעולות שחשוב לעשות מייד לאחר התרחשות התאונה

תאונת דרכים היא אף פעם לא דבר נעים. לא משנה אם מדובר בתאונה קלה, ובוודאי כשמדובר בתאונה קשה. הרגע בו אנחנו סופגים את המכה, זה רגע בו אנחנו חווים זעזוע שיכול להשפיע עלינו במשך זמן רב, לא רק מבחינה פיזית אלא גם מבחינות אחרות.

קרא עוד »

עורך דין תאונות דרכים באשדוד – מה קורה כאשר תאונת דרכים היא גם תאונת עבודה?

כל אחד יודע מה זו תאונת דרכים וכיצד היא יכולה להשפיע על החיים שלנו. כל אחד יודע גם, מה זו תאונת עבודה ואיזו השפעה משמעותית יש לה על החיים שלנו. אך מה קורה שהשניים משתלבים ביחד, כלומר, מה קורה כשתאונת דרכים היא בעצם תאונת עבודה?

קרא עוד »

עורך דין נזיקין בחיפה – כל מה שחשוב לדעת במקרה של תאונה

מקרים של תאונה, בין אם מדובר בתאונת דרכים או תאונת עבודה, הם אף פעם לא מקרים פשוטים. מעבר לעניין הפיזי, המכה שאנחנו חוטפים, יש פה גם עניין של הלם, תחושה של פגיעה בוודאות ובשגרה שלנו, דרך אלמנט מסוים של אי וודאות אשר משפיע עלינו באותו רגע ויכול גם להשפיע עלינו מכאן והלאה, שכן, אם עכשיו עברנו תאונה, מי ערב לנו שלא נעבור עוד תאונות בעתיד.

קרא עוד »