• 073-4455489
  • office@lawyerfirm.co.il
  • יגאל אלון 224, תל אביב

מחשבון פיצויים תאונת דרכים – כך תוכלו להעריך את גודל הפיצוי המגיע לכם

כמעט כל דבר היום מחושב בצורה כזו אחרת. אנחנו מכניסים נתונים ויכולים לדעת בדיוק, כמה מגיע לנו, כמה נקבל, כמה נשלם, בכל נושא כמעט. לא משנה אם מדובר במשכנתא או בעלויות טיפול לרכב או בכל טיפול רפואי כזה או אחר. על כן, זה לא ממש מפתיע שגם בכל הקשור לפיצויים עקב תאונות דרכים, אנחנו יכולים לקבל על פי חישובים כאלה ואחרים, נתונים שילמדו אותנו מה גודל הסכום שאנחנו אמורים לקבל. מן הסתם, לא מדובר במדע מדויק, אבל אנחנו יכולים על פי נתונים מסוימים, להעריך מה יהיה סכום הכסף שנקבל אם נגיש תביעה נגד חברת הביטוח והנהג הפוגע.

כל עורך דין תאונות דרכים באשדוד או במקום אחר, מציע לנו מחשבון פיצויים תאונת דרכים, שיכול לספק לנו את כל המידע הרלוונטי אודות הסכום שאנחנו אמורים לקבל. חשוב להדגיש, יש למחשבון הזה משמעות רבה מבחינתנו.

ראשית, דרך המחשבון והסכומים שהוא יציג בפנינו, נוכל לדעת האם משתלם לנו בכלל להגיש תביעת נזיקין. הרי אם לא נקבל את הסכומים שאנחנו מצפים לקבל, אז אולי זה לא ישתלם. אם נצטרך לבזבז זמן יקר על הטיפול במקרה, זמן ועלויות על השכרת שירות של עורך דין, שעות עבודה וכדומה, אולי זה לא ישתלם לנו.

שנית, המחשבון יכול להגיד לנו, פחות או יותר, כמה כסף אנחנו אמורים לקבל, במילים אחרות, מה הגבולות שלנו, על מה אנחנו יכולים לוותר, איפה אנחנו יכולים להתפשר אם בכלל.

שלישית, המחשבון יכול לספק לנו מידע גם על מה נהוג בתחום. זה יעזור לנו לתאם ציפיות עם עצמנו וכן עם עורך דין אותו אנחנו נשכור לתפקיד. כך נדע למה לצפות כשאנחנו מתחילים בתהליך המשפטי.

כיצד עובד המחשבון

הרעיון הוא פשוט, אנחנו צריכים למלא פרטים אישיים שונים, כאלה שקשורים למצבנו המשפחתי, תעסוקתי, וכן פרטים שונים לגבי סוג התאונה שעברנו, איברים שנפגעו, מי פגע בנו, באיזו חברה הוא מבוטח, האם קיבלנו שכר בזמן הטיפול או המחלה, ועוד שורה ארוכה של שאלות, ובסוף התהליך אנחנו נוכל לדעת, מה סכום הפיצוי שאנחנו יכולים לדרוש.

צריך לזכור, הפרטים שאנחנו מציינים חייבים להיות אמיתיים, מאומתים. אין אפשרות שהפרטים יהיו לא מדויקים, מאחר ואם כך הדבר, אנחנו עלולים לא רק שלא לקבל פיצוי אלא אפילו להיות חשודים באי אמירת אמת.

מן הסתם, אנשים שעברו תאונות קשות, אנשים שנמצאים בתהליכי טיפול ושיקום, ואינם מקבלים משכורת בתקופה זו, יהיו זכאים, סביר להניח לתשלום הרבה יותר משמעותי מאשר אחרים. עם זאת, זה לא מחייב, שכן, אם מדובר במקרה שהסתבך, ייתכן מאוד שההתייחסות תהיה לפגיעה ולא מעבר לכך. זה נתון לשיקול דעת ואין קביעה חד משמעית בנושא.